GEZELLIGE FAMILIEDAG 2023

13 juni 2023 9:15

Afgelopen zaterdag 10 juni was er weer een gezellige warme Familiedag 2023, waarin alle jeugdleden per jeugdteam het traditioneel in een wedstrijdje opnamen tegen de ouders en trainers. Ondanks de hoge temperaturen waren de spelertjes, maar ook de ouders/trainers, weer erg fanatiek om de winst te pakken. Nadien werden alle inspanningen beloond met limonade, een patatje en snack. De jeugdcommissie bedankte de spelertjes, ouders, vrijwilligers en scheidend HJO Ron van Neck voor al hun inzet van dit afgelopen seizoen!! Hiermee is het seizoen 2022/2023 alweer (bijna) ten einde gekomen, enkele jeugd teams hebben de komende twee zaterdagen nog uittoernooien.

Namens vv Melissant wensen we iedereen een mooie zomerstop en tot ziens in seizoen 2023/2024.

wDSC_0051.JPG

xDSC_0080.JPG