VV MELISSANT HEEFT BEZETTING JEUGDCOMMISSIE ROND VOOR SEIZOEN 2023/2024

21 juni 2023 19:45

Na de bekendwording van het vertrek van Ron van Neck (met ingang van seizoen 2023/2024) zijn we op zoek gegaan naar vervanging. We zijn verheugd om te vermelden, dat we Arnoud Both en Tim Visbeen beschikbaar hebben gevonden om een deel van die taken op zich te nemen.

Aangezien Ron twee functies vervulde, namelijk Hoofd Jeugd Opleiding & Jeugd Coördinator Pupillen, hebben we in overleg met Arnoud de rol als Trainersbegeleider bepaald. Met Arnoud zijn kennis & ervaring (zowel voetbaltechnisch als didactisch) zijn wij er van overtuigd de juiste persoon te hebben gevonden om een deel van deze gewijzigde functie in te vervullen. Voor de functie van Jeugd Coördinator Pupillen zal Tim Visbeen (m.i.v. medio augustus) starten. We verheugen ons op de samenwerking met Tim die met zijn enthousiasme & communicatieve skills een positieve invloed zal brengen binnen de jeugdcommissie.

Arnoud zal zich bezig gaan houden met de volgende taken:
- Het begeleiden, bijsturen & adviseren van jeugdtrainers & jeugdleiders;
- Het (incidenteel!) geven van bijscholing aan kinderen ten behoeve van voetbalontwikkeling;
- Het adviseren & assisteren van de jeugdcoordinatoren in gesprekken & het maken van beslissingen;
- Het meehelpen organiseren van jeugdactiviteiten;
- Het bijwonen van jeugdvergaderingen (+- 1x per 6 weken).

Tim zal zich bezig gaan houden met:
- Het onderhouden van contacten met ouders, trainers, spelers en andere betrokkenen bij de jeugdteams.
- Het verder ontwikkelen van onze jeugdafdeling in kwaliteit & kwantiteit
- Het werven van trainers en coaches voor de jeugdteams.
- Het bijhouden van de administratie rondom de jeugdteams, zoals het inschrijven van nieuwe leden en het bijhouden van de spelersgegevens.
- Het vertegenwoordigen van de jeugd binnen de vereniging.
- Het meehelpen organiseren van jeugdactiviteiten
- Het bijwonen van jeugdvergaderingen (+- 1x per 6 weken)

Arnoud & Tim, heel veel succes & plezier komend seizoen!

Alle leden/vrijwilligers van de jeugdcommissie zijn hier terug te vinden: Jeugdcommissie - vv Melissant

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie v.v. Melissant