TRAINERS/LEIDERS GEZOCHT VOOR SEIZOEN 2023/2024!!!

22 juni 2023 11:30

Voor het komende seizoen zijn we nog op zoek naar enthousiaste jeugdtrainer/leider voor twee jeugdteams.

Wil jij ook helpen deze jeugdspelers een leuk, gezellig en sportief seizoen te geven?

Jeugdtrainer/leider gezocht voor JO11.
Wij van de jeugdcommissie zijn op zoek naar een Jeugdtrainer/leider die komend seizoen onze JO11-1 wil begeleiden.  Op maandagavond van 18h30 tot 19h45 traint de JO11, alleen voor volgend seizoen is er nog geen trainer. Op donderdagavond helpen Pieter & Tobias ons aan leuke avond, wil jij dit voor de maandag avond doen?

Verder zouden we het ook fijn vinden als er iemand op zaterdag wat tips geeft. Want ondanks dat plezier voorop staat, vinden wij het ook leuk om een nog betere voetballer te worden & daar hebben we jou voor nodig. Je hoeft hiervoor geen voetbalgeleerde te zijn, iedere hulp is van harte welkom.

Jeugdtrainer/leider gezocht voor JO18
JO18 traint op dinsdag & donderdagavond van 18h30 tot 19h45. We zijn op zoek naar een gezellige trainer die ons op een van bovenstaande avonden ook nog wat bij kan brengen. Maurice, Tom & Marc zijn al hele fijne trainers waar de JO18 veel van leert, echter is een trainer extra heel gewenst. En vanwege buitenlandstage van Maurice zijn we dringend op zoek naar een leider.

Begeleiding van de trainers/leiders:
De trainers en leiders krijgen begeleiding van onze kersverse trainersbegeleider Arnoud Both. Je staat er dus niet alleen voor.
Verder zijn wij als vereniging bereid om interne én/of externe cursussen te organiseren om onze trainers verder te ontwikkelen.

Dus toppers!; vraag je papa, mama, broers, zussen, ooms, tantes, vrienden & kennissen of zij een dagdeel per week in jullie willen investeren!!

Neem alsjeblieft contact op met Marc Vroegindeweij (06-29097061) of Bart van Roosendaal (06-40309121) of via [email protected].

Helpen jullie er voor te zorgen, dat we kunnen blijven doen wat we zo graag willen doen? Lekker voetballen!!

Wij hopen op jullie inzet,

Jeugdcommissie VV Melissant,
Jeugdleden VV Melissant,