DE GROTE CLUBACTIE 2023, STEUN ONZE JEUGD!

2 oktober 2023 20:00

De Grote Clubactie is weer begonnen!

De jeugdspelers van vv Melissant zullen weer de komende 2 maanden met loten(boekjes) rondgaan om zoveel mogelijk loten te verkopen. Je hoeft tegenwoordig niet meer perse langs de deur te gaan, dit jaar kunnen ook weer digitale loten via verkooppagina of QR-code gekocht worden, dus zoek het lekker makkelijk in de familie- en vriendenkring (o.a. verjaardagen) of buren of op het werk van papa of mama.

Hoe meer loten verkocht, hoe hoger het uiteindelijke bedrag! (als elk jeugdlid 5 loten verkoopt, dan levert bij elkaar dit al € 600,- op!)

Doel!

Vorig jaar leverde de Grote Clubactie onze vereniging een mooi bedrag van € 919,- op. Het geld kan goed besteed worden voor de aanschaf/vervanging van bijvoorbeeld trainingsmaterialen! We gaan dit jaar voor een hoger bedrag, namelijk € 1000,-, help jij hieraan mee?

Extra geld is juist nu hard nodig om onze kleine vereniging te steunen. Naast de financiële steun voor onze jeugdafdeling maken de kopers van de loten kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van 100.000,- euro!

Hoe werkt het en wat kunt U doen?

De jeugdleden hebben via de leiders/trainers de lotenboekjes, QRcode of link ontvangen en vanaf nu worden de loten verkocht voor maar € 3,- per stuk. Van elk verkocht lot komt 80% terecht bij vv Melissant, dit is dus € 2,40 per lot en gaat 20% naar het goede doel!  De kopers moeten wel altijd boven de 18 jaar zijn.

Ook dit jaar is het, naast de bekende lotenboekjes, mogelijk om ook ONLINE en via QR CODES loten verkocht worden. Heel makkelijk, snel en op afstand.

qr-image_1.pngGCA_Logo__Beeldmerk_Kleur2.jpg

De aankoop van loten kan nu op 3 manieren:

1. Schriftelijk invullen lot voor eenmalige machtiging;
  2. Inscannen QR-code met de camera van de smartphone en verkooplink volgen;
  3. Of via browsers naar vv Melissant verkooppagina Steun V.V. - MELISSANT - Grote Clubactie

Hierna kun je de gegevens online invullen:

- Aantal aan te schaffen loten selecteren;
- Zoek op club --> ‘Melissant’ en dan selecteren V.V. MELISSANT (Melissant); (indien nog niet geselecteerd)
- Zoek op Uw verkoper/team --> ‘voornaam verkoper’ of algemeen ‘Melissant Jeugd’;
- Gegevens koper invullen;
- Eenmalige machtiging aanvinken;
- Aankoop lot(en) versturen.

De koper vindt de lotnummers dan terug op de bankafschrift en daarnaast ontvangt de koper deze lotnummers ook per email.

Voor de verkopers: Inleveren boekjes & einddatum Grote Clubactie!

Is het boekje vol, lever het dan in bij Bianca, of stop het in de schatkist in de voetbalkantine.

Wil je een nieuw boekje, dat kan natuurlijk ook en zijn te verkrijgen via Bianca.

De lotenboekjes moeten uiterlijk zaterdag 11 november 2023 ingeleverd zijn, al dan niet vol. (maar hoe eerder hoe beter).

De online-loten worden automatisch verwerkt.

IMG_4394.jpg

De trekking van de Grote Clubactie 2023 vindt plaats in 28 november 2023. De trekkingsuitslag vind je terug op www.clubactie.nl.

Wij bedanken onze jeugdleden voor hun inzet en wensen ze veel succes toe met de verkoop! Alvast bedankt voor het kopen van de loten!

Met sportieve groet,

Jeugd & Activiteitencommissie vv Melissant, Bianca van Es (06-12197789)