AANMELDEN EREDIVISIEWEDSTRIJD EXCELSIOR ROTTERDAM-AZ KAN NOG TOT ZATERDAG 14 OKTOBER!

9 oktober 2023 18:45

Op zaterdag 04 november 2023 willen we met de jeugdteams JO9-1, JO10-1, JO11-1, JO14-1, JO18-1 een eredivisiewedstrijd bezoeken.

We hebben dit jaar gekozen voor de eredivisiewedstrijd Excelsior Rotterdam – AZ. Deze wedstrijd wordt gespeeld in het Excelsior-Stadion “Van Donge & De Roo” te Rotterdam. Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door GO Dak en Gevel van Jan-Kees Mijnders en Petry Hoofdman, hier zijn wij als vereniging erg dankbaar voor!

Opgeven voor deze wedstrijd kun je doen tot en met uiterlijk 14 oktober aanstaande. Dit doe je door een mail te sturen naar [email protected] met de aanmelding o.v.v. je naam.

Wanneer je jezelf niet voor deze datum hebt opgegeven, kun je niet mee naar de wedstrijd. Dit omdat het stadion steeds snel uitverkocht is en wij daarom z.s.m. de kaarten moeten bestellen. Wil je mee, reageer dan snel!

Aangezien het een eredivisie wedstrijd is en we de kosten een beetje binnen de perken willen houden geldt voor iedereen die mee wil, een eigen bijdrage van € 10,- voor kinderen en €12,50 voor volwassenen. Deze eigen bijdrage kun je contant (s.v.p. gepast) betalen bij de bus voor vertrek. Verdere kosten worden door de vereniging betaald. Wanneer je hebt aangemeld en je besluit om later toch niet mee te gaan moet je de eigen bijdrage ook gewoon betalen. (Tenzij er een vervangend lid is voor je kaartje).

Wij zullen deze avond zorgen voor voldoende begeleiding. Deze uitnodiging geldt ook voor alle leiders/trainers van al onze jeugdteams. Ook voor hen geldt wel dat ze zich voor 14 oktober aanstaande aan moeten melden.

Vergeet niet je VV Melissant Jasje aan te doen zodat we (ook op televisie😊) goed zichtbaar zijn! We hopen natuurlijk dat jullie allemaal meegaan. Gelieve thuis te eten voor vertrek. Consumpties halen in het stadion is mogelijk, wel op eigen kosten!

Met sportieve groet namens de jeugdcommissie.

Tijdsplanning:

16.45 aanwezig bij N. Mijnders