DE GROTE CLUBACTIE 2023, STEUN ONZE JEUGD!!!

7 november 2023 18:30

De LAATSTE week is ingegaan, De grote clubactie duurt nog tot aankomend weekend. Verkoop dus nog snel een paar loten!!!

De lotenboekjes moeten uiterlijk aanstaande zaterdag 11 november ingeleverd zijn!

Zoek het lekker makkelijk in de familie- en vriendenkring (o.a. verjaardagen) of buren of op het werk van papa of mama. Deel de QR-code of link van de verkooppagina in de whats-app groepen om makkelijk en snel digitale loten te verkopen. Hoe meer loten verkocht, hoe hoger het uiteindelijke bedrag! (als elk jeugdlid 5 loten verkoopt, dan levert bij elkaar dit al € 600,- op!)

qr-image_1.pngGCA_Logo__Beeldmerk_Kleur2.jpg

Of via browsers naar vv Melissant verkooppagina Steun V.V. - MELISSANT - Grote Clubactie.
- Zoek op Uw verkoper/team --> ‘voornaam verkoper’ of algemeen ‘Melissant Jeugd’;
- Gegevens koper invullen;
- Eenmalige machtiging aanvinken;
- Aankoop lot(en) versturen.

De koper vindt de lotnummers dan terug op de bankafschrift en daarnaast ontvangt de koper deze lotnummers ook per email.

Is een geschreven boekje vol, lever het dan in bij Bianca, of stop het in de schatkist in de voetbalkantine. De lotenboekjes moeten uiterlijk zaterdag 11 november 2023 ingeleverd zijn, al dan niet vol. (maar hoe eerder hoe beter).

Wij bedanken onze jeugdleden voor hun inzet en wensen ze veel succes toe met de verkoop! Alvast bedankt voor het kopen van de loten!

Met sportieve groet,

Jeugd & Activiteitencommissie vv Melissant, Bianca van Es (06-12197789)