VV MELISSANT GROTE CLUBACTIE: SUPERLOT

23 oktober 2023 20:30

Sinds enige jaren doen wij binnen v.v. Melissant mee aan de Grote Clubactie. Naast de verkoop van losse loten is het voor bedrijven (of particulieren) ook mogelijk om een SUPERLOT te kopen.

Een SUPERLOT bestaat uit 50 loten en kost € 150,-. Hiervan gaat € 120,- naar onze clubkas. De koper van het SUPERLOT ontvangt 50 lotnummers en maakt dus 50 keer kans op Grote Clubactieprijzen uit de loterij. Ook kan de koper de loten bijvoorbeeld weggeven aan klanten, relaties of aan personeel. De lotenverkopers maken kans op prijzengeld van € 100.000,-, een auto, reischeques of andere leuke prijzen.

Mocht je geïnteresseerd zijn in het kopen van een SUPERLOT of weet je een bedrijf die dit zou willen doen, neem dan contact op met Bianca van Es of stuur een mail naar [email protected].

Het SUPERLOT is ook on-line te bestellen via: Online verkoop SUPERLOT

grote_clubactie_superlot1.jpg