JEUGDAFDELING MELISSANT BEZOEKT EREDIVISIEWEDSTRIJD EXCELSIOR-AZ

6 november 2023 14:30

Op zaterdag 4 november reisde vv Melissant met de bus naar de Eredivisiewedstrijd Excelsior - AZ. Een bijzondere ervaring voor de spelers en begeleiders van de club, mede mogelijk gemaakt door GO Dak en Gevel.

Met Firma Mijnders als betrouwbare vervoerspartner werden alle aanwezigen veilig en op tijd naar het stadion Woudestein gebracht. Daar lieten de enthousiaste vv Melissant-supporters hun vlaggen wapperen en probeerden ze zelfs op televisie te komen. De sfeer was uitstekend, zowel in het stadion als in de bus. Er werd luidkeels meegezongen en aangemoedigd. Philip Kuiper had een voorspellende gave, want hij wist de juiste uitslag van de wedstrijd te voorspellen en won daarmee een prijs. Ook Danny Alberts viel in de prijzen. Hij zat het dichtstbij de minuut waarin het eerste doelpunt zou worden gescoord.

Al met al was het een geslaagde dag voor de jeugdafdeling van vv Melissant. Met dank aan GO Dak en Gevel & de beschikbaar gevonden begeleiders, kon de jeugdafdeling genieten van een onvergetelijke ervaring.