ZATERDAG 25 NOVEMBER: MELISSANT 1 - PERNIS 1

22 november 2023 18:30

Aanstaande zaterdag 25 november ontvangt Melissant 1 op eigen veld de nummer twee van de 5e klasse D competitie, Pernis 1. Na twee verliespartijen op vreemde bodem en twee keer een thuiswedstrijdafgelasting zal de ploeg van hoofdtrainer Johan Nagtegaal op eigen veld er weer alles aan doen om de punten te pakken.

MITCHELL BUURVELD (JO10-1) is Pupil van de Week en zal de aftrap nemen en het eerste doelpunt maken. De wedstrijdbal wordt gesponsord door DE VOGEL.

Na afloop van deze wedstrijd zal er in de kantine weer een traditionele sinterklaasverloting plaatsvinden waarbij boterletterdraaien en andere lekkernijen te winnen zijn. Tevens zijn er voor de kinderen gratis verlotingsronden. Bij onverhoopte afgelasting van de wedstrijd kan de aanvangstijd wijzigen. (inclusief ander programma: training & klaverjassen)

14.30 uur Melissant 1 - Pernis 1
Pupil van de week: MITCHELL BUURVELD (JO10-1)
Wedstrijdbalsponsor: DE VOGEL