BLIJK VAN WAARDERING VOOR JACCO VAN DAM

22 november 2023 12:00

Gisteravond werd keeperstrainer Jacco van Dam tijdens de training van de selectie in het spreekwoordelijke zonnetje gezet.

Zaterdag 28 oktober kwam bij afwezigheid van maar liefst 3 keepers nog in actie in het uit duel tegen DRL En dat op die leeftijd… Buiten dat is de selectie en de vereniging ook zeer tevreden en dankbaar over de andere diensten van Jacco. Zo is hij zoals net al genoemd keeperstrainer, maar denk ook aan coach bij de VR1, scheidsrechter bij de VR1/2e, keeper bij de veteranen en bij oefenwedstrijden zelfs bij het eerste elftal. Van Dam stond ooit zelfs klaar als grensrechter bij het 1e toen ze hier nog naar op zoek naar waren.

Ook staat hij altijd klaar voor iedereen als persoon.

Kortom Jacco, bedankt !

Jacco2.jpg  Jacco1.jpg