TECHNISCHE STAF SELECTIE VERLENGT VOOR HET NIEUWE SEIZOEN

12 februari 2024 20:00

VV Melissant is met het huidige team van stafleden bij de selectie van vv Melissant overeengekomen om de samenwerking te verlengen voor het komende seizoen 2024-2025.

Johan Nagtegaal, hoofdtrainer van Melissant 1, had voor aanvang van dit huidige seizoen, in de zomer van 2023 in Nerja (Spanje), zijn overeenkomst al met 2 jaar verlengd.

Leon Mijnders en Jan 't mannetje, de assistent-trainers, blijven de schakels tussen de coach en spelers bij de trainingen en wedstrijden. Jacco van Dam, de keeperstrainer, zal (onder voorbehoud) doorgaan met het verfijnen van de vaardigheden van de keepers, terwijl Judith Spraakman Trommel als verzorgster zorgt voor het welzijn van de spelers. Robbie Mijnders blijft ook aan als de grensrechter aan de zijlijn. Wilmer Donselaar, dit seizoen toegevoegd aan de staf, blijft zijn rol vervullen als materiaalman, zorgend voor de benodigde uitrusting en faciliteiten. Voor het tweede elftal van Melissant blijven Marco Zoon als trainer en Peter Dijkgraaf als elftal leider actief.

VV Melissant kijkt met dit ervaren team al met het volste vertrouwen uit naar het komende seizoen. De club is zeer erkentelijk met de inzet van deze zeer gewaardeerde stafleden en is vastbesloten om samen verder te bouwen aan successen op het veld.

Hoofdbestuur vv Melissant.

Staf_24-25.jpg