MELISSANT 35+1 VERLIEST THUIS VAN HELLEVOETSLUIS 35+1

11 februari 2024 10:45

Melissant 35+1 - Hellevoetsluis 35+1 2 - 4

Doelpuntenmakers: Sebas, Vinnie.

Het viel niet mee om de selectie rond te krijgen door de vele blessures en zieken, ook in de basis elf waren er spelers verkouden, en licht geblesseerd. Maar gelukkig was iedereen ervan overtuigd dat dit geen probleem moest zijn. Dit ging goed totdat de scheidsrechter floot voor het begin van de wedstrijd.

Voordat iedereen in de wedstrijd zat kwamen we al met 0-1 achter. We probeerde er voetballend door te komen, wat niet onverdienstelijk ging maar bij balverlies werden afspraken niet goed nagekomen waardoor Hellevoetsluis veel ruimte kreeg om te voetballen. Dit resulteerde is gevaarlijke situaties die kort achter elkaar de 0-2, en de 0-3 opleverde. Hierna ging het langzaam beter en kwamen we beter in het spel, net toen we dachten het voor elkaar te hebben, kwam Hellevoetsluis opzetten met veel positie wisselingen voorin en stonden we 0-4 achter. Maar gesterkt door het feit dat we beter en beter in de wedstrijd kwamen, bleven we voetballen en zochten de aanval op. Een mooie aanval en dito voorzet werd vakkundig afgerond door onze afgetrainde spits (volgens eigen zeggen was er meer ruimte in de trainingsbroek, of meer rek op de broek, hierover was nog enige twijfel). Intussen was onze keeper ook warm gedraaid, en met een aantal fraaie reddingen (eindelijk 😬), voorkwam hij een nog grotere achterstand, waardoor we met een een 1-4 achterstand aan de thee konden.

Met een paar verse krachten gingen we op zoek naar doelpunten, langzaam kwamen we steeds dichter bij de goal. Hellevoetsluis ging slordiger spelen en kwam er nog maar zelden uit. Diversen kansen werden net gemist, mooi schot 2e paal rakelings naast, via keeper en paal net geen goal, sommige kansen werden vakkundig om zeep geholpen door onze interim spits, die de aansluiting treffers had moeten maken. We noemen geen namen, maar een doelpunt maken dat Kenny niet. Uiteindelijk werd het harde werken beloond, prima diepte pass, een op een met de keeper, rustig afgemaakt 2-4. Helaas waren de 45 minuten in de 2e helft te kort om de achterstand in te halen, wat resulteerde in een 2-4 eindstand.

Gelukkig had iedereen zijn aandeel betaald en gaf onze penningmeester groen licht voor de 3e helft. Hier werd dan ook dankbaar gebruik van gemaakt en iedereen kijkt alweer uit naar de volgende 3e helft, uit bij NSVV.

aDSC_1783a.jpg