IN MEMORIAM: AD KRUIMER

19 april 2024 14:45

Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van onze voorzitter Ad Kruimer.

Ad (73 jaar) vocht de laatste jaren een oneerlijke strijd tegen een ernstige ziekte.

v.v. Melissant verliest met Ad een markant persoon en leider die ongelofelijk veel voor de vereniging heeft betekend. Sinds de jaren negentig zette Ad Kruimer zich als voorzitter onvermoeibaar in voor de voetbalvereniging Melissant en haar leden. Zijn bedrijf is trouw sponsor van onze club. Daarnaast vervulde hij zelf in die jaren ook diverse vrijwilligerstaken zoals bijvoorbeeld leider van het 2e, O23 of scheidsrechter. Ook was hij initiatiefnemer en organisator van de vele trainingskampen van de selectie naar Nerja te Spanje.

Ad is onlangs nog geridderd voor zijn inzet bij vv Melissant. We zijn hem eeuwig dankbaar en koesteren de dierbare en blijvende herinneringen aan Ad.

Wij wensen Ans, Marloes, Irene, familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur en leden v.v. Melissant

Voorzitter_vv_Melissant.jpg