Klupp-held van de Week: Cees van Dongen

20 januari 2016 18:30

De Klupp-held is iemand die door zijn vereniging is genomineerd vanwege zijn verdienste voor de vereniging. Iemand die in de schaduw feitelijk onvervangbaar is. De lijntrekker, schoonmaker, keukenhulp, barpersoneel, wasvrouw, materiaalman, vlagger, lid van de werkploeg of jeugdleider. Iemand die bereid is om zijn of haar tijd op te offeren in het belang van anderen. Iemand die nooit klaagt, niet om aandacht vraagt en bij nacht en ontij klaar staat. Iemand die het verdient om eens een schouderklopje te krijgen of door het Barendrechtse sportmerk Klupp sportwear in de schijnwerpers te worden gezet. De Klupp-held van deze Week is deze week een heldin. De eerste persoon van 2016 met een groot clubhart die door Klupp sportswear in het zonnetje wordt gezet is Melissant’s keeperstrainer Cees van Dongen.

Lees het hele verhaal van Klupp-held Cees van Dongen op de website van Regio Rijnmond Voetbal ! --> Klupp-held van de Week: Cees van Dongen