v.v. Melissant PS4 FIFA toernooi!

20 maart 2017 17:45

Zaterdag 18 maart was jong en oud aanwezig voor het eerste v.v. Melissant PS4 FIFA toernooi. Tafels werden aan de kant gezet en in een lange rij geplaatst, TV’s kwamen tevoorschijn, PS4, controllers, stroomkabels en natuurlijk het FIFA voetbalspel. Er werden 4 sets neergezet en dan konden we gaan beginnen. Een heus PS4 FIFA toernooi met jeugd vanaf JO11 t/m Senioren.

De wedstrijden in de beide leeftijdcategorien werden na 1e ronde verdeeld in een winnaars poule en verliezerspoule. Daaruit werden nog felle strijd geleverd en dat resulteerde uiteindelijk in 4 winnaars.

De nummer 1 bij JO11 t/m JO15 in de Winnaarspoule: Rick Veltmeijer.
De nummer 1 bij JO11 t/m JO15 in de Verliezerspoule; Jarno Breen.
Zij kregen beide een mooie voetbal.

De nummer 1 bij JO17, JO19, Senioren in de Winnaarspoule: Tom Rosmolen.
De nummer 1 bij JO17, JO19, Senioren in de Verliezerspoule: Tim Vreeker.
Tom kreeg een mooie Melissant sjaal en Tim een snackschaal in vorm van een voetbalveld.

Het werd een erg gezellige avond met jeugd en senioren samen. Via deze weg wil v.v. Melissant een aantal mensen bedanken, zoals de mensen die hun spullen beschikbaar hebben gesteld, jeugd en seniorenleden die hebben deelgenomen, de mensen achter de bar die langer zijn gebleven (Peter, Irene, Mirjam!), de positieve supporters die de spelers steunden en uiteraard Bianca, Antoinette en Tim als organisatoren van dit evenement. Allen hartelijk dank voor uw steun!

Al met al een geslaagd evenement en voor herhaling vatbaar.

De activiteitencommissie!

Klik hier voor de foto's