In Memoriam: Erelid Piet Nagtegaal

12 augustus 2017 12:45

Donderdagavond ontvingen we het droevige bericht dat ons erelid en icoon van de club Piet Nagtegaal op 83 jarige leeftijd is overleden.

Piet heeft een enorme staat van dienst bij onze vereniging opgebouwd. Piet was tientallen jaren met hart en ziel actief voor v.v. Melissant. Als blijk van waardering is Piet op 29 september 2005 benoemd tot erelid van onze vereniging. Hij heeft 40 jaar zitting gehad in het hoofdbestuur, onder andere als penningmeester.

Jarenlang heeft Piet ervoor gezorgd dat onze velden erbij lagen als een biljartlaken en mede door zijn inzet stond onze vereniging dan ook in de gehele regio bekend om de prachtige velden. Menig beslissingsduel werd afgespeeld op ons hoofdveld, en wat was hij dan trots. Dagelijks was Piet op ‘zijn’ velden te vinden en elke zaterdag als trouw supporter van het eerste elftal. Na afloop van de ‘werktijd’ genoot hij altijd in de bestuurskamer van zijn welverdiende borreltje.

Tot dat enkele jaren geleden zijn fysieke gezondheid hem in de steek begon te laten en hij een stapje terug moest doen. De laatste jaren verbleef Piet in Nieuw Rijsenburgh, ook daar bleef zijn betrokkenheid bij v.v. Melissant groot. Tot het laatst liet hij zich op de hoogte stellen van het wel en wee binnen onze vereniging.

v.v. Melissant verliest met Piet een man die ongelofelijk veel voor de vereniging heeft betekend. Een clubicoon is ons ontvallen.

Gelegenheid tot condoleren is er op dinsdag 15 augustus 2017 van 19:00 tot 20:00 uur in het rouwcentrum, Nieuweweg 2 te Melissant.

Wij wensen zijn zoons, schoondochter en verdere familie veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur en leden v.v. Melissant