Melissant VE1 zet zegereeks voort!

14 oktober 2017 20:00

De ‘oudjes’ van Melissant hebben thuis BZC/Zuiderpark VE3 met 6-1 verslagen. De wedstrijd begon iets later omdat de bezoekers een stukje om moesten rijden, maar om 10 over half 3 begon de bal te rollen op het zonovergoten sportcomplex van vv Melissant.

Melissant VE1 begon voortvarend en kon door een loepzuivere hattrick van Vincent op 3-0 komen. Good old Ad Buijs zette de 4-0 ruststand op het bord.

2e helft begon moeizaam voor Melissant VE1 met veel balverlies en gemiste kansen. BZC/Zuiderpark putte hieruit kracht en kwam halverwege de 2e helf terug in de wedstrijd: 4-1. Buiten een paar afstandschoten konden de bezoekers niet meer weerstand bieden. Vlak voor tijd konden Eelco en Antoni de voorsprong verder uitbreiden.

Volgende hebben de Veteranen welverdiende rust. 28 oktober staat de uitwedstrijd naar FC Binnenmaas VE1 op het programma.