Stem op onze clubheld: Peter van Putten

17 oktober 2017 21:45

Clubheld 2017 gaat in iedere gemeente van Nederland op zoek naar de leukste, beste, trouwste en meest bijzondere vrijwilligers die zich actief inzetten voor hun sportvereniging. In iedere gemeente wint de clubheld met de meeste stemmen. Er worden 15 regiowinnaars verkozen waaruit de vakjury de landelijke winnaar selecteert. Hij of zij mag zich een jaar lang dé clubheld van Nederland noemen en ontvangt een cheque met 10.000 euro voor de vereniging!

Ook v.v. Melissant doet hieraan mee en heeft Peter van Putten genomineerd voor de verkiezing 'Clubheld van de amateursport'.

Vanaf vandaag kan er gestemd worden op onze clubheld, Peter van Putten. Om te stemmen, ga naar: www.clubheld2017.nl. Selecteer de gemeente Goeree Overflakkee en stem bij v.v. Melissant op onze Peter van Putten. Stemmen kan tot en met 31 oktober 2017.