Melissant JO7-1 bij Jungle-toernooi NSVV

22 oktober 2017 11:30

Op zaterdag 21 oktober was het dan zover voor de JO 7-1: het jungle-toernooi op voetbalvereniging NSVV in Numansdorp. Een toernooi met 16 ploegen uit de buurt, en ieder team ging verkleed als een dier uit de jungle. Superleuk natuurlijk! Een beetje zenuwachtig vertrokken we al vroeg met 6 talentjes.

Als oranje leeuwtjes inclusief oren en staart gingen we het veld op om onze eerste wedstrijd te spelen. Deze verloren we net, de volgende wedstrijd helaas ook. Nadat we een lekkere zak chips kregen ter ere van de verjaardag van Jill, speelden we gelijk in onze 3e wedstrijd: 4-4! Dit smaakte naar meer. De enalaatste wedstrijd gingen we vliegend van start en hebben we niet meer losgelaten: winst met 8-0! De laatste wedstrijd was erg spannend en lang ging het gelijk op. Vlak voor het einde maakten we toch het winnende doelpunt en verlieten we juichend het veld.

Na een foto met de mascotte en een mooi vaantje gingen we moe maar voldaan naar huis. Noa, Jill, Stan, Chevano, Liam en Zoƫ hebben genoten!