Grote Clubactie: 'top-verkopers' in het zonnetje gezet!

8 februari 2016 17:15

De Grote Clubactie is inmiddels weer achter de rug en dankzij de inzet van onze jeugdleden is ook dit jaar weer een prachtig bedrag verdiend voor onze vereniging.

Tijd om de 'top-verkopers' in het zonnetje te zetten. De verkopers die 20 of meer loten hebben verkocht, ontvangen een gratis entreekaart voor Duinrell, Bobbejaanland of Slagharen. Dit betreft: Thijs Hakkenbrak (F1), Rick Hoogstad (E3), Kevin Kardux (E2), Jason van Es (E1), Ralf van Gemert (E1) en Cheyenne Troost (D1). Deze week ligt de voucher bij jullie in de brievenbus.

De meeste loten zijn dit jaar verkocht door Rick Hoogstad (E3). Hij verkocht 33 loten. Hij heeft hiervoor een cadeaubon ontvangen.

Alle verkopers nogmaals hartelijk dank!

Bestuur vv Melissant