Update vv Melissant club-App

7 december 2017 21:15

Vanaf donderdag 7 december is de update van vv Melissant club-App te downloaden!

Het uiterlijk van de App is door Voetbalassist in een nieuw jasje gestoken en onderdelen zoals nieuws, uitslagen, programma, afgelastingen zijn overzichtelijker en uitgebreider weergegeven.

In de nieuwe versie vind je o.a.:
• Nieuws
• Programma en uitslagen met clublogo's (programma van deze week en heel het jaar)
• Favoriete teams: een apart onderdeel waar alle info van je team te vinden is: Teamindeling met pasfoto's, programma alle wedstrijden (ook vriendschappelijk), uitslagen van alle clubs uit competitie etc.
•Mogelijk om pushberichten van ons te ontvangen (belangrijke mededelingen of afgelastingen)

Download hem snel, selecteer je favoriete team(s) en vergeet niet de pushmeldingen aan te zetten zodat je geen belangrijke berichten van ons mist.