LET OP: Laatste dag om te stemmen! Rabobank Clubkas Campagne! Steun v.v Melissant!

10 april 2018 12:00

Jouw stem is geld waard voor v.v. Melissant !

Rabobank Het Haringvliet zet elk jaar de Rabobank Clubkas Campagne in
als dé manier voor vereniging en stichtingen om geld in te zamelen voor hun clubkas. Ook dit jaar doet vv Melissant weer mee. Help je ons mee aan een mooie opbrengst?

Ben jij klant bij en ook lid van Rabobank Het Haringvliet? Stem dan tussen 27 maart en 10 april 2018 op onze club en steun daarmee onze clubkas! Als lid krijg je rond 27 maart een stemcode toegestuurd van de Rabobank. Hiermee kun je op onze club stemmen via www.rabobank.nl/hhv.

Je mag als lid van de Rabobank drie stemmen uitbrengen, waarvan maximaal twee stemmen op één en dezelfde vereniging. Hoe meer stemmen, hoe meer euro’s er in de clubkas terecht komen. Je stem is dus geld waard, laat je stem niet verloren gaan!

Wilt u meer weten over de Clubkas Campagne of over het lidmaatschap van Rabobank Het Haringvliet? Kijk dan op www.rabobank.nl/hhv

Alvast heel erg bedankt voor het stemmen!