Missen van kansen breekt Melissant 1 op!

10 april 2018 22:15

Melissant 1 - Stellendam 1 1 - 2

Melissant 1 heeft verzuimd de goede reeks van de afgelopen weken voort te zetten. In de thuiswedstrijd tegen Stellendam werd een onnodige en zure nederlaag geleden: 1-2.

Voor de rust werden diverse 100% kansen gemist en zelfs een penalty werd niet benut.
In een meer gelijk opgaande tweede helft kwam Stellendam op 0-1. Kort daarop moest Melissant met 10 man verder na een directe rode kaart. Amper 5 minuten daarna moest ook Stellendam met 10 man verder en kwam Melissant via een strafschop op 1-1. In de blessuretijd kreeg Melissant volgens de ouderwetse voetbalwet de rekening gepresenteerd voor het missen van de kansen toen Stellendam uit het niets de 1-2 aantekende. Zaterdag mag Melissant 1 het thuis opnemen tegen koploper Oud Beijerland 1.