Melissant E1 en F2 naar lichtjestoernooi op Rijnmond Hoogvliet Sport

2 maart 2016 19:15

Zaterdag 27 februari reisden Melissant E1 en F2 af naar Hoogvliet voor het Lichtjestoernooi op Rijnmond Hoogvliet Sport. Om half 4 verzamelden we op de parkeerplaats bij de voetbal. De E1 en F2 waren compleet dus we konden vertrekken. In een colonne vertrokken we eerst naar de MacDonalds in Hoogvliet. Daar aangekomen hebben we heerlijk met ouders en kids (35 personen) gegeten. Als verrassing mochten de kids nog zelf een ijsje tappen. Vervolgens weer in colonne naar de voetbal “Rijnmond Hoogvliet Sport “ toe.

De hele avond wisselden de F en E de wedstrijden af, het was een gezellige drukte.

De F2 begonnen goed, maar verloren hun 1e wedstrijd nipt met 2-1. Bij de 2e wedstrijd was de tegenstander, letterlijk en figuurlijk een maatje te groot en verloren ze met 4-0. De 3e wedstrijd was de match van de avond alsof ze de Champions Legeau hadden gehaald. Ze wonnen met 2-1. De 4e en tevens laatste verloren ze met 5-0 doordat ze alles hadden gegeven in de 3e wedstrijd.

Voor de E1 verviel de 1ste wedstrijd doordat de tegenstander niet kwam opdagen, ook erg vervelend voor de organisatie, zeker omdat alle 3 de teams van deze vereniging niet  kwamen opdagen. De 2e wedstrijd werd met goed voetbal, mooie combinaties en als team gewerkt en werd winst 3-1. De 3e wedstrijd lag er druk op het team doordat ze tegen een sterke tegenstander moesten. Meeuwenplaat had een grote groep fanatieke supporters bij zich. Het werd een heerlijke wedstrijd, gewoon genieten. Ging gelijk op er werden geweldige duels uitgevochten. Beiden partijen kregen kansen maar werden door beiden keepers en goede verdediging gekeerd. Eindstand 1-1, een terechte uitslag. De 4e en tevens laatste wedstrijd waarbij de druk door de kids hoog werd gelegd want bij winst waren ze 1e . Dit kwam het spel niet ten goede en helaas was er van de eerder goed gespeelde wedstrijden niet veel meer over. We verloren deze met 4-1.

De F2 is 5e geworden en de E1 is 2e geworden. Ze werden allemaal getrakteerd op een zak snoep en een mooi certificaat.

Het was een erg leuk toernooi en er werden contactgegevens uitgewisseld om vriendschappelijke wedstrijden te spelen.

Via deze weg willen Michel en Bianca nog even de ouders/supporters bedanken die ondanks de kou de kids tot de laatste wedstrijden hebben aangemoedigd.

Bekijk de foto's op de v.v. Melissant Facebook pagina