Onderhoud complex tijdens zomerstop

30 juli 2018 20:30

Vanwege de zomerstop staan de voetbalschoenen van vele al een tijdje ingevet en ongebruikt in de kast. Daarentegen staan de onderhoudsactiviteiten op het sportcomplex te Binnenweg niet stil.

Vanaf het einde van het vorige seizoen zijn er dagelijks wel vrijwilligers op het complex te vinden die diverse onderhoudsactiviteiten uitvoeren. Zoals eerder gemeld zijn de voetbalvelden voorzien van nieuwe waterdrainage-systemen en is het grasveld opnieuw ingezaaid. Het sproeien in deze droge periode kost veel inspanning en tijd.

Daarnaast zijn er nog diverse andere activiteiten uitgevoerd door verschillende vrijwilligers die vv Melissant een warm hart toedragen, zoals het vervangen de 8 lampen van de verlichting op het hoofdveld, het plaatsen van nieuwe aluminiumdoelen op het hoofdveld, het verven van de gebouwen, het herstellen van de verflaag van de banken en deuren van de kleedkamers, het schoonmaken van de kantine&kleedkamers, het snoeien van de bomen/struiken rondom de velden, het opruimen van het snoeisel, en nog veel meer klussen die nodig zijn om het voetbalcomplex van vv Melissant weer klaar te maken voor het nieuwe seizoen 2018/2019.