Melissant 1 wint oefenwedstrijd tegen WIK'57 1

18 augustus 2018 15:45

Melissant 1 is de voorbereiding begonnen met een 2-1 winst op WIK'57 1. Omdat de velden bij beide verenigingen nog niet beschikbaar zijn, waren beide clubs te gast bij OFB te Ooltgensplaat. Hier mocht gebruik gemaakt worden van een prima bespeelbaar 2e veld.

In het begin van de wedstrijd was het voor beide teams aftasten, maar gelang de wedstrijd vorderde kwamen ook de kansen. Melissant 1 kwam halverwege de wedstrijd op een 1-0 voorsprong door nieuwkomer Nino Wielaard. Daarna was WIK'57 1 dicht bij een gelijkmaker, maar de lat en de paal stonden een treffer in de weg. Melissant vergrootte de voorsprong naar 2-0 door een goal van Rens Vlietland. WIK'57 kon net voor de pauze nog iets terugdoen, 2-1.

Na de rust werd het spelbeeld iets rommeliger door de vele wisselingen, maar beide teams bleven wel strijd leveren. Aan de score kwam geen verandering meer en daarmee begint Melissant 1 het nieuwe seizoen, onder leiding van jarige hoofdtrainer Petry Hoofdman, met een verdiende overwinning.