Melissant JO15-1 thuis langs Schipluiden JO15-2

9 september 2018 17:00

Melissant JO15-1 heeft ook de tweede bekerwedstrijd winnend afgesloten. Op het eigen veld was het met 3-1 te sterk voor Schipluiden JO15-2.

Melissant JO15-1 begon fel aan de wedstrijd en dat resulteerde gelijk in een aantal kansen. 1 van die kansen werd omgezet tot een doelpunt. Op aangeven van Luuk Veltmeijer was het broertje Rick Veltmeijer met een afstandsschot van buiten de 16-meter die Melissant JO15-1 naar de verdiende voorsprong schoot. Hierna nam Melissant JO15-1 wat gas terug en kwam Schipluiden JO15-2 vaker voor het doel van Ralf van Gemert. Halverwege de eerste helft kwam Schipluiden dan ook langs zij: 1-1. Melissant JO15-1 raakte hierdoor niet van de wijs en bleef aanvallen via de snelle buitenspelers. Jason van Es zette Melissant JO15-1 weer op voorsprong, nadat hij via de linkerkant het 16 metergebied in slalomde en de bal laag binnen tikte: 2-1. Nog voor het rustsignaal schoot Luuk Veltmeijer vanaf de 11 meterstip de 3-1 binnen.

Na de rust werd het spelbeeld rommeliger en golfde het spel op en neer, met voornamelijk lange ballen. Beide teams kregen nog wel kansen en raakte beide 1 keer de paal. Er werd niet meer gescoord en de ruststand werd dus tevens de eindstand.

Volgende week zaterdag krijgt Melissant JO15-1 het nog puntloze OVV JO15-2 op bezoek.