Zaterdag 22 september: Melissant 1 - Rockanje 1

19 september 2018 10:30

Aanstaande zaterdag 22 september staat voor Melissant 1 de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2018/2019 op het programma. Op het eigen complex is Rockanje 1 de eerste tegenstander in de 4e klasse H. De club uit het gelijknamige dorp op Voorne Putten zal na de degradatie uit de 3e klasse vorig seizoen het verloren terrein zo snel mogelijk willen goed maken. Melissant 1 wil met de nieuwe hoofdtrainer Petry Hoofdman aan het roer meer gaan concurreren met de top van de 4 klasse H.

Zaterdagmiddag om half 3 zal de wedstrijdbal, gesponsord door Landbouwbedrijf De Wit, gaan rollen met hulp van Pupil van de Week: Jill Heijboer.

14.30 uur Melissant 1 - Rockanje 1

De wedstrijdbal is geschonken door : Landbouwbedrijf De Wit
Pupil van de week :  Jill Heijboer (JO9-1)