Gemeenteraad en ledenvergadering akkoord - ook kunstgras op v.v. Melissant

18 maart 2016 17:30

In de raadsvergadering van donderdag 17 maart zijn de gemeenteraadsleden akkoord gegaan met het harmonisatievoorstel, waarin er een gelijke regeling zal komen voor alle voetbalverenigingen van het eiland Goeree-Overflakkee met betrekking tot onderhoud en huur van de velden. Daarnaast zullen er op het eiland diverse kunstgrasvelden worden aangelegd in de komende jaren.

De algemene ledenvergadering van v.v. Melissant (ook gehouden op 17 maart) heeft met unanimiteit ingestemd met het harmonisatievoorstel zoals dat nu ter tafel ligt.

Concreet betekent dit voor v.v. Melissant dat er op het hoofdveld een kunstgrasveld komt te liggen. Met een kunstgrasveld krijgt ons complex een geweldige kwaliteitsimpuls waar we uiteraard erg blij mee zijn.

De komende tijd zullen wij jullie via de website en weekbrief informeren over de voortgang van het proces en alle bijkomende zaken.