Melissant VE1 speelt geen rol van betekenis bij Veteranen Champions League 2018

29 december 2018 10:45

Vrijdagmiddag 28 december mochten de veteranen van Melissant aantreden in de Staver voor het Champions League zaalvoetbal toernooi 2018.

Zes mannen begonnen aan de eerste wedstrijd tegen FIOS. Gezien dat deze mannen achteraf gezien kampioen zijn geworden, heeft Melissant het niet slecht gedaan, maar helaas wel 2-0 verloren.

Gelukkig kwam Leo Ritzema om het team te versterken, waardoor de wedstrijd tegen Flakkee niet verloren ging. Helaas ook niet gewonnen, maar bleef het 0-0.

DVV09 was de volgende pot. Melissant begon goed, helaas aantal keer op de paal door Leon van Kalken, maar daarna kreeg DVV09 kansen die er wel in gingen. Dit keer werd er ook wel door Melissant gescoord, Vincent de Ruiter op aangeven van Conrad van Es en de einduitslag was 3-1.

Stellendam kwam daarna, maar die begonnen bijna gelijk met scoren. Leon Mijnders probeerde ze nog af te leiden door steeds zijn veter te strikken (volgende keer klittenband...), maar dat mocht niet baten. 4-1 was hier de uitslag, maar met een mooi doelpunt van Conrad van Es.

Ad Buijs moest helaas stoppen met voetballen vanwege zijn knie, maar de andere 6 begonnen sterk aan de volgende partij tegen De Jonge Spartaan. Een beetje gelijk op ging het wel, alleen vergat Melissant te scoren en was de uitslag in het nadeel... 2-0 verloren.

De laatste wedstrijd tegen Herkingen was Melissant beter. Ze waren volop in de aanval, maar 1 schot op Richard, die hij had...en toch weer kwijt was, maakt dat Herkingen toch 1-0 had gewonnen.

Eindresultaat...ze werden als eerste opgenoemd....
Toch goed gedaan mannen!!