Selectie vv Melissant weer naar Spanje

7 januari 2019 19:30

Aankomend (lang) weekend zal de selectie van vv Melissant zich weer traditioneel in Spanje gaan voorbereiden op de 2e seizoenshelft. Dit wordt alweer de 8e keer op rij dat de Oranjehemden in de winterstop afreizen naar het Spaanse vakantie oord Nerja.

Melissant 1 staat momenteel op een 9e plaats in de 4e klasse H en zal er alles aan doen om in het voorjaar van 2019 weer de nodige punten bij elkaar te gaan pakken. Daarbij wil het ook de negatieve reeks van 7 verliespartijen op rij doen vergeten. De eerste drie en laatste twee wedstrijden werden wel in winst omgezet. Melissant 1 heeft nu 15 punten uit 12 wedstrijden.

De mannen, nu onder leiding van Petry Hoofdman, zullen weer een sportief maar ook ontspannend trainingskamp tegemoet gaan.

In een zonovergoten Nerja aan de Zuid-Spaanse kust staan, naast de trainingen, 2 oefenwedstrijden op het programma. Op zaterdag 12 januari tegen MSV´71 (Maassluis) en op dinsdag 15 januari tegen Pro Direct Soccer Academie (voetbalschool voor Engelstalige talenten in Spanje).

Naast de intensieve sportieve bezigheden, wordt er natuurlijk ook veel ontspannen met bv fietsen, tennissen, golfen, beachvolleybal, terrasje, en een lekker drankje sportsbar El Fuego.

2018:

2017: