Uitslag Rabobank Clubkas Campagne 2019

14 maart 2019 19:15

Dit jaar hebben 356 lokale clubs zich aangemeld voor de Clubkas Campagne. Van 22 februari tot 11 maart konden leden van Rabobank Het Haringvliet hun stem uitbrengen op de club, die naar hun mening een extraatje verdient. Elk lid mocht drie stemmen uitbrengen, maximaal twee stemmen op dezelfde club. Maar liefst 6.684 leden hebben hun stem laten horen. Zij hebben samen ruim 20.000 stemmen uitgebracht! Alle verenigingen en stichtingen die hebben meegedaan, ontvangen een bedrag op rekening van de club. Dit bedrag hangt af van het aantal stemmen, dat de club heeft gekregen.

vv Melissant ontvangt het mooie bedrag van € 366,55.
Iedereen bedankt voor het stemmen!