Gelijkspel oefenduel Melissant 2 - Melissant VE1

24 maart 2019 17:15

Melissant 2 - Melissant VE1 2 - 2

Door de verplaatsing van de competitiewedstrijden (op verzoek tegenstanders) van zowel Melissant 2 als Melissant VE1 leek het uit te lopen een voetbalvrije zaterdagmiddag voor deze beide senioren teams. Daar ook het zoeken naar een tegenstander voor een oefenwedstrijd niet is gelukt, was er nog 1 oplossing over...een oefenpotje tegen elkaar.

Iets na 13.00 uur, toen iedereen eindelijk eens op het veld was gearriveerd, floot arbiter Dennis Mulder voor het begin van een fanatiek potje waarin de eer van de vereniging op het spel stond.

In begin van de wedstrijd had Melissant VE1 veel balbezit en probeerde met combinatie voetbal door de verdediging van Melissant 2 heen te komen. Dit lukte maar nauwelijks en Melissant 2 kwam er dan ook in de tegenstoot gevaarlijk uit met de snelle (jonge) mensen aan de zijkanten. Daarbij kreeg Melissant 2 ook nog wel de hulp van de verdediging van Melissant VE1 om op een comfortabele 2-0 voorsprong te komen. Tim Driessen nam beide doelpunten voor zijn rekening. Melissant VE1 ging hierna op zoek naar de aansluitingstreffer, maar o.a. spits Ad Buijs had het vizier niet op scherp, ruststand: 2-0

Na de thee en enkele speler wisselingen nam Melissant VE1 in het begin van de 2e helft weer het initiatief, en nu met meer resultaat. Door doelpunten van Henk Grootenboer en supersub Toon Verhoeven werd de stand weer rechtgetrokken: 2-2. In het vervolg van de wedstrijd waren er nog kleine kansjes over en weer, maar gescoord werd er niet meer, eindstand: 2-2.

Klik hier voor alle foto's van de oefenwedstrijd