J.C. van Gent grote winnaar Schoolvoetbaltoernooi

4 april 2019 19:00

Op de drukbezochte schoolvoetbal-finaleronde op het complex van v.v. Melissant is basisschool J.C. van Gent uit Sommelsdijk de grote winnaar geworden. Zowel bij de Jongens Groep 7/8 als bij de Meisjes Groep 7/8 behaalden deze teams de 1e plaats in de poule.

Na een aantal spannende wedstrijden onder prachtige weersomstandigheden en met veel publiek kunnen de Jongens en Meisjes van de J.C. van Gent zich schoolvoetbalkampioen van Goeree Overflakkee 2019 noemen.

Een speciaal woord van dank aan de vrijwilligers die deze dag weer paraat stonden! Barpersoneel, wedstrijdorganisatie, scheidsrechters etc., jullie inzet is onbetaalbaar!

Nogmaals dank!!

Eindstand Jongens groep 7/8