Melissant 1 weet weer wat winnen is!

3 april 2016 10:30

NTVV 1 - Melissant 1 0 - 1 (2 april 2016)

Melissant 1 heeft na 6 nederlagen en 1 gelijkspel eindelijk weer een overwinning behaald. Bij NTVV 1 werd met 0-1 gewonnen door een doelpunt van Stefan Breederveld halverwege de 1ste helft.

Hoofdtrainer Ozkan Dabak moest ook voor deze wedstrijd weer de nodige aanpassingen in het elftal doen vanwege de vele blessures en schorsingen. Met een A-speler en 5 spelers vanuit het 2de elftal werd afgereisd naar Nieuwe Tonge (Bedankt mannen!).

In een verder matig wedstrijd kregen beide teams diverse kansen. Waar NTVV in de eerste helft zowel lat als paal had geraakt, kon Melissant aan het einde van de wedstrijd de score uitbreiden via kansen van Tim Vreeker en Stefan Breederveld. Uiteindelijk kon een collectief hardwerkend Melissant de overwinning over de streep trekken.