Melissant MO13-1 wint thuis van FC Binnenmaas MO13-2

8 april 2019 20:00

Melissant MO13-1 - FC Binnenmaas MO13-2 2 - 1

Melissant MO13-1 heeft eindelijk de eerste overwinning in de 2e klasse 7 behaald. De meiden onder leiding van Tony Verhoeven wonnen in een spannende wedstrijd met 2-1 van FC Binnenmaas MO13-2.

Het was geen gemakkelijke wedstrijd voor Melissant MO13-1 en de teams waren dan ook erg aan elkaar gewaagd. Toch had Melissant MO13-1 de eerste helft de betere kansen, maar de schoten van vooral Emeline werden allemaal knap gepakt door de keepster van FC Binnenmaas MO13-2. Hierdoor bleef de brilstand tot aan de rust op het scorebord staan.

In de tweede helft kreeg Melissant MO13-1 een licht overwicht en kwam het steeds vaker voor het doel van FC Binnenmaas MO13-1. Halverwege de 2e helft kwamen ze dan ook op voorsprong door een doelpunt van Emeline: 1-0. Niet veel later zorgde Deborah voor de 2-0. Hierna ging FC Binnenmaas MO13-2 meer op de aanval spelen om wat aan de achterstand te doen en kwam nog terug tot 2-1, maar verder werd er niet meer gescoord. Na het laatste fluitsignaal vierde Melissant MO13-1 haar eerste overwinning in deze uitdagende competitie.

Zaterdag 13 april gaat Melissant MO13-1 op bezoek bij het nog ongeslagen Hellevoetsluis MO13-1.

Klik hier voor de wedstrijd foto's
Melissant MO13-1 - FC Binnenmaas MO13-2