Herinnering: Uitnodiging KERRY ADCO bedrijventoernooi 2019

9 mei 2019 12:00

Beste sportvrienden,

Ook dit jaar zal wederom het altijd gezellige KERRY ADCO bedrijventoernooi worden georganiseerd door voetbalvereniging Melissant.

Graag nodigen wij u hierbij uit voor gratis deelname aan dit toernooi op donderdag 30 mei 2019 (Hemelvaartsdag).

Inmiddels hebben we weer een aantal aanmeldingen ontvangen. Onderstaand een overzicht van de teams die zich hebben aangemeld voor het KERRY ADCO Bedrijventoernooi welke op donderdag 30 mei (Hemelvaartsdag) zal plaatsvinden.

Heren:
1. Bingo Players
2. Kerry Adco
3. Adviesgroep de Vogel
4. Autobedrijf van der Vliet
5. Schildersbedrijf Leon Mijnders
6. MKB Boekhoudservice
7. De Stellendamse Leeuwen
8. Flakkee Verhuizers
9. Jumbo Sperling
10. Struijk & Struijk Makelaardij
11. VDKJD (van drinken krijg je dorst)
12. FC Koolroff
13. Dorsen & Dreesen
14. Melissant Veteranen
15. Old Stars
16. Future Stars
17. Schildersbedrijf van Koppen

Dames:
1. Poezenkelder
2. Melissant I
3. Melissant II

Het betreft hier een toernooi voor 7-tallen.  De wedstrijden zullen over de breedte van het veld gespeeld worden, conform de regels van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB).

De aanvang van deze dag staat voorlopig gepland om 09.30 uur.  De deelnemende ploegen worden vriendelijk verzocht om 15 minuten voor aanvang van de wedstrijden aanwezig te zijn. Het volledige programma zal enkele dagen voor het toernooi te zien zijn op www.vvmelissant.nl of facebook.com/VVMelissant.

Het toernooi wordt gesponsord door:

Gezien de gezellige en sportieve toernooien die hier aan vooraf zijn gegaan, hopen wij ook dit jaar op uw deelname te mogen rekenen.

Inschrijven kan op de volgende manieren:

1. Per telefoon/WhatsApp naar Hans Nagtegaal: 06-52681679
  2. Per mail: [email protected]

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Hans Nagtegaal, via bovenstaand telefoonnummer of surf naar www.vvmelissant.nl.

Graag zien wij uw inschrijving uiterlijk 16 mei 2019 tegemoet!

Tot 30 mei aanstaande!

Met sportieve groet,