Extra seniorenteam voor seizoen 2019-2020

23 april 2019 19:00

De laatste competitiewedstrijden van seizoen 2018-2019 staan weer op het programma, dus wordt er door de trainers en technische staf al enige tijd gepuzzeld aan de teams en samenstellingen voor seizoen 2019-2020.

Vanwege het stabiel blijvende aantal seniorenleden én de doorstroom van diverse jeugdspelers in de afgelopen jaren, is er besloten om met ingang van het aankomende seizoen een extra seniorenteam in te schrijven voor deelname aan de competitie.
Het nieuw op te richten team zal onder de leiding van Adriaan Visbeen komen en gaat bestaan uit een mix van vooral jonge spelers, bijgestaan door enkele meer ervaren voetballers.

Met de komst van dit elftal denken we het aanbod in ons seniorenvoetbal beter af te kunnen stemmen op de onderlinge verschillen qua niveau. Ook verwachten we hiermee, met het oog op de komende jaren waarin een groot aantal jeugdspelers de stap naar de senioren gaan maken, de doorstroom vanuit de jeugd te versoepelen.

Uitdagingen? Meer dan genoeg. Want deze groei betekend een nog grotere vraag naar jullie aanwezig zijn en betrokkenheid. We hopen dat we ook volgend jaar weer op een ieders steun hierin kunnen rekenen en benadrukken bij deze nog maar eens extra dat nieuwe leden en vrijwilligers van harte welkom zijn!!

Namens het bestuur en de technische commissie.