Melissant JO11-1 thuis onderuit tegen Rozenburg JO11-2

5 mei 2019 12:00

Melissant JO11-1 - Rozenburg JO11-2 0 - 2

Melissant JO11-1 heeft thuis geen overwinning kunnen behalen tegen Rozenburg JO11-2. De bezoekende ploeg had de hele wedstrijd een licht overwicht, maar de pupillen van Melissant JO11-1 onder leiding van coaches Bart en Luc konden moedig weerstand bieden.

Zowel in de eerste helft als in de tweede helft maakte Rozenburg JO11-2 met 1 doelpunt het verschil. Melissant JO11-1 probeerde met afstandsschoten doel te treffen maar geen van deze pogingen lieten het net bollen en werd de eindstand 0-2 in het voordeel van Rozenburg JO11-2.

Volgende week zaterdag gaat Melissant JO11-1 op bezoek bij Zinkwegse Boys JO11-3.

Klik hier voor alle wedstrijdfoto's
Melissant JO11-1 - Rozenburg JO11-2