Herinnering: Uitnodiging Familiedag 15 juni 2019

5 juni 2019 11:00

Aan alle leden en vrijwilligers van vv Melissant

Hierbij nodigen wij u en uw gezin uit voor de familiedag van vv Melissant. Na een jaar van afwezigheid, maar na het succes van voorgaande jaren leek het ons een leuk initiatief om deze traditie weer voort te zetten. Daarom organiseren we een familiedag op zaterdag 15 juni 2019. De dag is bestemd voor alle leden, donateurs, vrijwilligers en hun gezin van vv Melissant.

Wat gaan we doen?

13.00 uur                                  Inloop
13.30 uur – 16.00 uur             Voetballen

Afwisselend programma voor alle leeftijden. O.a. de wedstrijden tussen kinderen – ouders (JO9 t/m JO13) worden op deze familiedag gespeeld i.p.v. op een doordeweekse avond. Geef je dus snel op!

17.00 uur-18.00 uur               Kinderen t/m 12 jaar patat, snack gratis
18.00 uur                                 Aanvang BBQ voor alle leden, aanhang en/of gezinsleden
                                                   van 12 jaar en ouder bedragen
                                                   de kosten voor de BBQ € 15,00 p.p.
19.00 – 23.00 uur                   Feestavond

Ook deze dag is gebruik van alcohol alleen toegestaan vanaf 18 jaar.

U dient zich op te geven voor deelname aan het voetbalgedeelte en barbecue door middel van onderstaande antwoordstrook.  N.B. voor alle duidelijkheid: iedereen die wil deelnemen dient zich op te geven. Het verschuldigde bedrag voor de BBQ van €15,00 pp dient u gelijk bij inlevering van onderstaande antwoordstrook te voldoen. De antwoordstrook en de betaling kunnen worden ingeleverd bij Jack den Rooijen, Pieterstraat 23, Melissant, tot uiterlijk vrijdag 7 juni 2019. Hierbij het dringende verzoek om uw aanmeldstrook en evt. gepast geld in een envelop te stoppen met uw naam erop, zodat duidelijk is wie er aangemeld en betaald hebben.

AANMELDEN IS BELANGRIJK !!!!
Wij hopen dat u even de moeite neemt om dit te doen zodat teleurstellingen voorkomen kunnen worden.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Graag tot ziens op zaterdag 15 juni 2019 !!

Namens de organisatie,
Bianca van Es

Klik hier voor het aanmeldingsformulier
Familiedag 2019