Zomerstop! Tot ziens in seizoen 2019/2020!

18 juni 2019 17:15

Het zal voor de meesten onder ons wel weer even wennen worden, maar het voetbalseizoen 2018/2019 zit er nu echt weer op.

Alle voetbalactiviteiten van de v.v. Melissant liggen in de zomerperiode stil en het complex is gesloten tot aan de aanvang van het volgende seizoen.

De 3 velden krijgen momenteel een welverdiende onderhoudsbeurt en de nodige 'rust'. Op deze manier worden, met grote hulp van de onderhoudsmensen, de grasmatten weer klaargestoomd voor het nieuwe seizoen. Het complex is geheel gesloten en de velden mogen in deze zomerstop periode dan ook niet betreden worden!!

De v.v Melissant website staat echter niet stil! Gedurende de zomerstop zal steeds het laatste nieuws worden gedeeld via www.vvmelissant.nl, de smartphone-app en Facebook/Instagram. Hierdoor kunnen jullie altijd op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en nieuws voor het nieuwe seizoen.

Alle leden, vrijwilligers, supporters en iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt hartelijk bedankt voor een sportief en gezellig seizoen!!

Fijne vakantie en tot ziens in het voetbalseizoen 2019/2020.