Seizoen afsluiting Melissant VE1

16 juli 2019 20:30

De veteranen van Melissant hebben afgelopen zaterdagavond het seizoen 2018/2019 afgesloten met een overheerlijke bbq en feestavond. Deze bbq werd verzorgd door Jan van den Boogert, daarvoor hulde!! Ook dank aan alle andere helpers en aanwezigen!

Naast de spelers was ook de ‘aanhang’ uitgenodigd, die elke zaterdag maar weer deze oude talenten loslaten, zodat ze mogen gaan genieten van het mooie spelletje: voetbal. (...en ook iets met de 3e helft😉🍻). Ook de scheidsrechters van afgelopen seizoen waren uitgenodigd, bedankt voor jullie inzet!!

In de namiddag werd er eerst nog een potje gevoetbald door de fanatiekelingen. Een mix-partijtje van veteranen en gezinsleden.

De avond werd geopend door v.v. Melissant mascotte Gerrit de Geit samen met aanvoerder Ad Buijs die met een speech een samenvatting gaf met de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen seizoen (speech gemaakt door Floep). De uitschakeling in de beker ondanks 2 overwinningen, de slechte start van de competitie, het herstel en uiteindelijk de knappe 2e eindplaats in de rangschikking.

Nadien werd er door Leo Ritzema de seizoen statistieken doorgenomen en alle vrijwilligers zoals de scheidsrechters bedankt! Ook werd er afscheid genomen van Rob Bekker, die naar vele jaren voetbal zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangt, Rob bedankt voor je inzet!! Voor volgend seizoen blijft de overige selectie intact.

Één van de bewonderenswaardigheden van het afgelopen seizoen was dat onze spits, aanvoerder, leider en penningmeester Ad Buijs aanwezig was bij alle gespeelde bekerwedstrijden (3x), competitiewedstrijden (20x), vriendschappelijk wedstrijd (1x) en toernooien (3x). Met een leeftijd van bijna 60 jaar (...18 augustus 2019, zet het in uw agenda!!!) verdient dit alle respect. Daarbij werd de ‘goaltjesdief’ ook nog gekroond tot topscoorder van het seizoen met een totaal van 16 goals!

Na al deze plechtigheden kon het buffet worden geopend en er nog een paar drankjes op genuttigd worden.

Tot ziens in seizoen 2019/2020!

Klik hier voor de foto's van de seizoenafsluiting Melissant VE1