Melissant VE1 uitgeschakeld in bekertoernooi

8 september 2019 12:15

BZC/Zuiderpark VE3 - Melissant VE1 3 - 1

De veteranen zijn na de 2e nederlaag uitgeschakeld in het bekertoernooi. Nu was BZC/Zuiderpark VE3 met 3-1 te sterk voor Melissant VE1. Door de vele afmeldingen (9stuks) moesten de oudjes beroep doen op de 30plussers van het 3e elftal. Bedankt voor de steun, helaas waren het weer niet de snelste...

Melissant VE1 had het moeilijk in het begin, de tegenstander kon al combinerend gevaarlijk worden. Halverwege de eerste helft kwam BZC/Zuiderpark VE3 op voorsprong door een hoogstandje van de spits: 1-0. Hierna kwam Melissant VE1 wat tot meer kansjes, eerst was het Toni, maar de bal ging over. Vervolgens was het Conrad met een grote kans, na prima steekpass van Arnold, echter de bal vloog in het vangnet.

Na de rust domineerde Melissant VE1, maar was BZC/Zuiderpark VE1 in de tegenstoot dodelijk effectief. Leo was nog dichtbij de 1-1, maar uit de voorzet van Patrick, werd de bal slechts met het voorhoofd geschampt. Even later was het weer Conrad (de rechtsback...) met een grote kans, maar kwam net niet uit met de passen en schoot naast de goal. Hierna werd de wedstrijd beslist na 2 snelle uitbraken: 3-0. De achterstand had groter kunnen worden, echter hield keeper Richard de schade beperkt. In de slotfase kon Toni nog wel de eer redden, nadat eerst Ad faalde (naar horen zeggen had Ad een feestje gisterenavond...), maar Toni was wel succesvol door de bal letterlijk door het net heen te schieten: 3-1.

Volgende week zaterdag gaat Melissant VE1 op bezoek bij HBSS VE2 voor de laatste bekerwedstrijd.