DE GROTE CLUBACTIE 2019, STEUN ONZE JEUGD!

11 september 2019 18:45

Na het succes van voorgaande jaren willen we als vereniging ook dit jaar weer meedoen aan de Grote Clubactie. Vorig jaar leverde de Grote Clubactie onze vereniging een prachtig bedrag van bijna € 900,- op. Van dit geld hebben we o.a. een paar rebounders gekocht voor het trainen van onze jeugdkeepers. Het geld wordt dus goed besteed!

Deze week ontvangen onze jeugdleden (tot/met 14 jaar) de intekenboekjes en kunnen ze vanaf aanstaande zaterdag 14 september de loten gaan verkopen voor maar € 3,- per stuk. Van elk verkocht lot komt 80% terecht bij vv Melissant, dit is dus € 2,40 per lot en gaat 20% naar het goede doel!

Wat kunt u doen?
U kunt onze vereniging steunen door het kopen van een lot(en)! Naast de financiële steun voor onze jeugd maken kopers van de loten kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van 100.000,- euro! Ook zal er weer een presentje uitgedeeld worden voor het jeugdlid met de meeste loten verkocht.

Wij bedanken onze jeugdleden voor hun inzet en wensen ze veel succes toe met de verkoop!

Activiteitencommissie VV Melissant