Onderhoud vv Melissant complex

13 september 2019 17:00

Het onderhoud aan het voetbalcomplex kent geen winter of zomerstop. Bijna dagelijks worden er wel allerlei klusjes uitgevoerd door de diverse vrijwilligers om de jeugd- en seniorenteams weer te kunnen laten trainen en wedstrijden te laten voetballen.

Zo zijn de velden zijn gedurende de zomerstop weer ingezaaid, besproeid, gemaaid en liggen deze er weer prachtig bij. De bebossingen tussen de 2 wedstrijdvelden en naast de kantine zijn verwijderd. De bebossing rondom het hele terrein is ook weer gesnoeid. De pupillendoeltjes zijn voorzien van nieuwe netten. De kantine heeft weer een schoonmaakbeurt gehad. Op het dak van de kantine zijn zonnepanelen geplaatst om de duurzaamheid te verbeteren en de energiekosten te verlagen.

Er is weer heel veel werk verricht en dit alles wordt mogelijk gemaakt door de vele vrijwilligers die vv Melissant een warm hart toedragen. Hulde hiervoor!

Er zijn nooit genoeg vrijwilligers en er is altijd wel iets te doen. Wilt U onze vereniging ook een handje helpen, zoals achter de bar, een wedstrijdje fluiten of iets dergelijks, spreek dan 1 van onze bestuursleden aan.

vv Melissant wenst iedereen een sportief seizoen 2019/2020.