Melissant VR1 wint oefenwedstrijd

15 september 2019 13:00

NTVV VR1 - Melissant VR1 1 - 11

Op zaterdag 14 september was de eerste wedstrijd (vriendschappelijk) van onze dames bij en tegen NTVV VR1 te Nieuwe Tonge.

Op een prima veld kwamen de volgende meiden/dames in actie; Bianca en Mirjam hebben beide een helft gekeept, Amber, Amy, Daphne, Sascha, Fleur, Sharon en Nikki. Ze werden door de nieuwe trainer/leider het veld opgestuurd met 1 opdracht; Door hard te werken en elkaar goed te coachen een leuke wedstrijd ervan te maken. En dat hebben ze prima gedaan.

Vanaf het begin werd er prima samen gespeeld en kansen waren er volop. Uit die kansen hebben Amy (1x), Fleur (1x) en Sascha (2x) in de eerste helft gescoord, zodat we de rust ingingen met een 1-4 tussenstand.

De tweede helft kwam er nog meer ruimte en de meiden combineerden er lustig op los. Fleur (4x), Amy (1x) en Sharon (2x) tilden de eindstand naar 1-11!

Een leuke wedstrijd met veel positieve dingen en een prima start van het nieuwe seizoen. Volgende week wachten om 12.00 uur de dames van VV Krabbendijke voor de eerste competitiewedstrijd.