Vacature beheerder materialen/kleding jeugd

25 september 2019 20:30

De jeugdcommissie van vv Melissant is op zoek naar een vrijwilliger die wil toezien op de kleding & materialen van de jeugdteams.

Als beheerder van de kleding & materialen heb je diverse taken en verantwoordelijkheden, welke hieronder zijn opgesomd.

• Draagt er zorg voor dat ieder jeugdteam over een compleet tenue beschikt. Besteld waar nodig bij.
  • Draagt er zorg voor dat ieder jeugdteam over een voldoende materialen (pylonnen, hesjes, ballen, doeltjes etc.) beschikt.
  • Communiceert met commissieleden en penningmeester over de te maken kosten.
  • Draagt er zorg voor dat een nieuw jeugdlid een passende trainingsjas & voetbaltas van de vereniging krijgt.
  • Administreert welk eigendom van de vereniging is uitgegeven aan welk jeugdlid.
  • Monitort de kwaliteit/status van de kleding en materialen en anticipeert hierop.
  • Is onderdeel van de jeugdcommissie & woont vergaderingen bij.

Ben of ken jij iemand die het leuk vindt en geschikt is voor bovenstaande taken/verantwoordelijkheden?

Spreek dan een van de leden aan uit de jeugdcommissie, of neem contact op via [email protected]

Met sportieve groet,

De Jeugdcommissie