Melissant VR1 in doelpuntrijk duel onderuit bij NTVV VR1

29 september 2019 14:30

NTVV VR1 - Melissant VR1 10 - 5

De tweede competitiewedstrijd van de Melissant dames was uit tegen NTVV VR1. Twee weken geleden speelden we hier ook al. Toen een vriendschappelijke wedstrijd die we met 11-1 erg makkelijk wonnen met goed spel. Vooraf werd er gewaarschuwd dat we een sterk gemotiveerde tegenstander zouden treffen en dat we vanaf minuut 1 scherp moesten zijn.

Met Fleur in de goal startten we voortvarend. Binnen tien minuten stonden we op een 1-2 voorsprong. Maar daar hield het helaas bij op. NTVV VR1 deed er een schepje bovenop en wij konden daar niks tegenover brengen. We gingen dan ook rusten met een 5-2 achterstand!

Met Sharon in de 2e helft in de goal en wat omzettingen in het veld probeerden we de wedstrijd nog onze kant op te laten vallen. Dat lukte gedeeltelijk. We kwamen terug tot 6-4, maar dichterbij kwamen we niet. Uiteindelijk liep NTVV VR1 nog wat verder uit naar een 10-5 eindstand.