Jeugdleden geslaagd voor Cursus Pupillen-Scheidsrechter

12 april 2016 18:45

Afgelopen weken hebben een 9 tal jeugdleden aan de cursus pupillen-scheidsrechter deelgenomen. De deelnemers waren Mike Doorn, Enzo Visbeen, Kevin Kiela, Daniel Nagtegaal, Tom Rosmolen, Iza van der Kamp, Ryan van Loon, William Kardux, Ahmed Abdiomar.

Helaas was Kevin het eerste gedeelte van de cursus ziek waardoor hij helaas geen certificaat in ontvangst kon nemen, maar alle anderen hebben de certificaat pupillenscheidsrechter behaald. Zowel de docent als de cursisten vonden het een geslaagde cursus.

Allen proficiat en hopelijk zullen jullie nog vele wedstrijden al fluitend tot een goed einde brengen.

Het jeugdbestuur