Reminder: v.v. Melissant Grote Clubactie 2019

13 november 2019 19:00

De verkoop van de loten voor de Grote Clubactie nadert de dead-line van 16 november. Help v.v. Melissant door zoveel mogelijk loten te verkopen; ieder verkocht lot levert onze vereniging € 2,40 op.

Verkoop jij 20 of meer loten? Dan krijg je flinke korting op leuke dagjes uit bij Snowworld, Krazy Kangaroo, Bobbejaanland en Optisport. Ook ontvang je een 2de artikel gratis op www.masita.com.

Ben je klaar met verkopen, lever je boekje dan in op de voetbal en stop ze in de doos: 'schatkist voor je club' of geef ze af bij Bianca van Es of Frits Melissant. Het is de bedoeling dat de boekjes 16 november in ons bezit zijn.

Succes nog even en alvast bedankt voor jullie inzet!
Bianca en Frits